Mysdag * 2

Igår va jag hos Angelica och kollade på film. =) Först skulle vi handla lite på City, så tänkte vi köpa färdigmat men så sa Angelica att hon var sugen på pizza så vi bestämde oss för att köpa pizza istället. När vi hade kommit hem till Angelica och lämnat varorna gick vi och köpte pizza. Gick hem och satte oss sen och tittade på Yrrol som jag aldrig har sett men tydligen borde ha sett för Angelicas pappa frågade mig vilken planet jag var ifrån som aldrig hade sett den. =P Hehe...men nu har jag sett den och den var rolig. Efter filmen satt vi och tittade runt lite på Youtube sen drog jag hem för min lilla vovve är ju hemma själv nu när pappsen är i Norge.

Idag har jag vart med Jossan. Först så gick vi en lång promenad, tror vi var ute och gick över 1½ timma. Men härligt var
det och man fick prata av sig. Hon hade med sig sin söta vovve Clabbe. =) Men jag tog inte med mig Djoni då han inte orkar gå så långt nu när han inte är riktigt frisk...så han fick stanna hemma.


Jossans söta vovve =)


Jossan själv =)

Efter promenaden gick vi hem var för sig och åt lite mat sen cyklade vi ner till knalleland och tittade lite och hyrde två filmer. Som heter Tracey som vi såg typ 15 minuter på sen stängde vi av för den va så weird och vi fatta typ nada. =P Den andra filmen vi nästan såg hela för Jossan skulle på bio så vi hann inte heter Juno och den var bra. =) Vi ska kolla klart på hela nån dag hehe...

Ja det e min lilla dag, ska snart ut med Djoni och sen hoppa in i duschen. Får lägga mig i tid idag för jag ska jobba imon. Sen är det TJEJKVÄLL!! =D Ska bli sååå skoj! Mat och film och skratt och säkert blir det killsnacka och även kanske lite snuskprat..hehe...brukar bli det när man är med mig...;P

Xoxo (Sessan)

Kommentarer
Postat av: Bea

Allt det där är ju obligatoriskt... ska bli skojsigt.... kram

2008-06-13 @ 08:06:20
URL: http://karenina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0