Cykeltur

Idag har jag först jobbat i 2 timmar på förskolan. Vi gick på en liten utflykt till Almenäs och fikade och lekte lite lekar. =) Sen var det dags för mig att gå hem och vänta på att Camillas pappa skulle komma till mig för att fixa datan, USB kontakterna har lagt av...men så duktig som han är så fixade han det. =)

Sen var det dags för att cykla till Anna och sen cykla till Viared där hon ska jobba sen i sommar..Och kan säga att det ligger inte precis i närheten! Så det var en bit att åka! Menar först cykla till Anna och det tar kanske 15-20 min. Sen cykla dit bort och det tog typ 35 minuter, sen hem igen till Anna och sen cykla hem till mig! Så kan säga att mina ben är lite möra och rumpan me! Så får se hur jag mår imon hehe...=P Men det var skönt med en dusch när man kom hem!

Nu ska jag ut med lilla vovven.

Xoxo Sessan

Kommentarer
Postat av: Bea

Det var inte dåligt med motion som du har fått då =P vad skulle du hela vägen bort till Viared och cykla för?



kramar

2008-06-25 @ 21:58:49
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Anna

Herregud va du har cyklat:P snart är det lördag!! hihi

2008-06-26 @ 14:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0