Barn

Idag har jag jobbat heldag på en förskola. Ordinarie personal hade planering för nästkommande termin så då fick lilla Katta jobba. Jobbade mellan 9-17.30, lite segt där efter lunch men det gick ändå. =) Det trista med idag var att det regnade, inte det roligaste att gå ut då  men jag gick ut med några barn. Barn gillar ju vädret för dem spelar det ingen roll. De älskar ju att göra geggamoja! hehe..Härligt! =P Barn är härliga men visst jag ska va ärlig de kan även vara för jävliga rent ut sagt! =P Hehe...när de är sådär griniga och skriker och sparkar! Men man får hålla humöret uppe och försöka lösa det hela..det blir inte bättre av att man själv skriker utan man får försöka bekräfta barnets känslor att man ser att han/hon är arg, ledsen men att man får inte visa det genom att slåss. Ne nu ska jag inte sitta här och föreläsa..=P Det orkar jag inte hehe...nu ska jag ta det lite lugnt.

Sätter in lite bilder från idag...men inga ansikten eftersom det är sekretess och jag inte frågat föräldrarna om lov...


Här var man idag då..ser tomt ut men barnen var inte just där. =P hehe


En sak som man kan använda som studsmatta eller som en "båt" men här sitter de och hoppar runt i ring. =)

Xoxo Sessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0