Telefontestet =P

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Nej har inte pussat Alma

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Bosse är en av Markus vänner och jag börjar även känna att han är en vän till mig med

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
På min kusins bröllop ska jag träffa min morbror med familj

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Självklart är Bimbo söt

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
Eftersom jag träffa henne när jag föddes så minns jag inte..

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Genom jobbet, Jessica, chef på mitt gamla jobb..

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?
Nix har inte träffat Angela på ett bra tag..

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Inte en aning, får väl se när vi ses.. Ann-Liz och jag

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Annika från klassen, nej henne är jag inte så nära vän med..

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Anna H har jag inte ens träffat IRL ännu så nej vi har inte varit på bio tillsammans

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Beror väl på vad som menas med gå ut? Som en kärleksfull dejt så tackar jag nej till en dejt med Anna Ilar =)

KÄNNER DU NUMMER 1?
Alex från klassen känner jag ja =)

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
Min kusin Jerry pratar inte om så mycket eftersom vi inte träffas så ofta

HAR DU KYSST NUMMER 29?
Skulle kännas väldigt underligt att kyssa min kusin Dennis =P

VAD HAR DU OCH NUMMER 32 FÖR RELATION?
Hon är min lilla farmor <3

NÅGONSIN SKADAT NUMMER 24?
Charina från gymnasiet, ne det tror jag inte =)

NÅGONSIN FÖRSÖKT OCH MULA NR 27?
Daniel? haha nej..

HAR DU OCH NUMMER 95 BRA KONTAKT?
Jag och pappa har börjat få bättre och bättre kontakt den senaste tiden, skönt

//Emma

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag och mina listor :p Snor denna och tack för kommentarerna! :D

2008-07-12 @ 22:00:17
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är semestervikarie på Agamemnon i fyra veckor (äldreboendet)

2008-07-20 @ 21:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0