TA FRAM MOBILEN & VA ÄRLIG!

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Ne har inte pussat Annette hehe...=P

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
En go, snäll och omtänksam killkompis Fille.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Ska träffa Frida nu till hösten när skolan börjar.

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Ja klart Markus är söt. ;) hehe

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
Tja vad ska jag säga? =P Väldigt snygga tapeter jag har gjort hemma. =P Hehe..nöjd me mitt rum.

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Ja jag antar att han var och hälsade på när jag föddes, min bror alltså som inte bodde hos oss.

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?
Nej tyvärr inte, min kusin Ante bor i Kroatien...=(

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Hm..vet inte när jag kommer träffa Emmas farmor nästa gång, antagligen på nån BHC match kanske. =)

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Nej kanske inte så nära men vi har kommit varandra närmare genom terminens gång på dansen, (Emelie.) =)

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Hm..ne jag tror inte jag har vart på bio med Annas Johan. =P

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Min barndomskompis Bassi, visst han är nog rolig att gå ut med...men inte på date då utan parta kanske. =) Sen är han redan upptagen.

KÄNNER DU NUMMER 1?
Känner och känner, snackat ett tag på msn, känner Aki genom Gerda.

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
Jag och Lena snackar nog mest om killar, killar och åter killar. =P Hehe..

HAR DU KYSST NUMMER 29?
Ne jag har inte kysst min klasskompis Elisabeth och inget jag kommer att göra heller..=P

VAD HAR DU OCH NUMMER 32 FÖR RELATION?
Tja jag och Peter har väl ingen direkt relation mer än klasskamrater.

NÅGONSIN SKADAT NUMMER 24?
Gerda tror jag inte att jag har skadat någongång..i så fall inte med flit. =P

NÅGONSIN FÖRSÖKT OCH MULA NR 27?
Ne inte min granne Marina inte.

HAR DU OCH NUMMER 95 BRA KONTAKT?
Aki igen, nej kan tyvärr inte säga att vi har så bra kontakt längre...



Hoppas att jag har roat nån med detta hehe..=P

Xoxo Sessan


Kommentarer
Postat av: Daniel

Roligt test. Testade själv.

2008-07-05 @ 18:35:12
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Markus

Hehe så jag är nummer 18 :)Får testa själv!

2008-07-06 @ 06:41:18
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0