Lilka eller inte???

Igår kom min bror med sin son och sin tjej plus hennes två barn. De ska vara här lite och kika på stan och även ta en tur till Gbg för att gå på Liseberg. Annars bor de i Norge...Har äntligen tagit ett kort på min kära lille brorsson, fast han nästan är lika lång som mig. =P Jag själv tycker han är såå lik en sångare Jesse McCartney så jag har satt in ett kort på min brorsson Sean-Ivan och ett på Jesse så ni får avgöra om de är lika eller inte. =P

 
Lite lika är dom väl? =P Eller är jag helt ute och cyklar? Kanske inte den bästa kortet på Sean-Ivan men men.

Puss & Kram

Xoxo Sessan


Kommentarer
Postat av: Daniel

Det finns väl några likheter.

2008-07-10 @ 10:56:15
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Emma

Så söt han är :) Stor har han blivit sen jag såg honom sist..

2008-07-11 @ 16:36:59
Postat av: Jossan :D

det är sant :D de var lite lika faktiskt, men jag tycker nog han är lite lik killen i 2½men

:D hihi

2008-07-11 @ 22:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0