Heltidsjobb = ingen fritid =P

Ja jag säger då det.. hur orkar människor jobba 100% i 50-60 år, om inte mer..? Jag är sjukt trött.. heltid är ingenting för mig, 75% är det ultimata känns det som just nu. För när man jobbar heltid så hinner man inte mer någonting annat i sitt liv. Eller hinner kanske man gör men man orkar inte. Missförstå mig rätt, jag tycker det är superkul att jobba =) Och trivs oerhört bra på avd 85 men känns som om man är där hela tiden! Personalen är goa och patienterna så tacksamma.

På torsdag natt kommer mamma och Jossan på besök, ska bli så himla kul. Får se vad vi hittar på, på fredagen =) Håller tummarna för fint väder!!

Ne nu orkar jag inte skriva mer, ska snart gå och lägga mig fast kl snart är halv nio =P

Kramar Emma

Kommentarer
Postat av: Markus

Du får hälsa brudarna :P

2008-07-14 @ 20:34:47
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Linda C

Det är verkligen ett under ibland att man orkar jobba 100 %. Ibland känns det som om man inte har något liv. :/ Bara trött, trött och trött!

2008-07-16 @ 10:53:49
Postat av: Daniel

En annan kommer ju jobba 75%. Ska bli härligt :)

2008-07-16 @ 12:23:56
URL: http://www.project13.se/blog
Postat av: Linda P, the one and only:P

Jag håller verkligen med dig och när man väl är ledig, eller jag så får man ta chansen att träffa folk så man har ingen tid för sitt hem. Man har för lite tid liksom

2008-07-17 @ 16:01:40
Postat av: Anna

Håller med! Jag jobbar 7 dagar i sträck på mitt jobb, mellan 7-15. Grymt trött blir man och de där två dagarna "extra" tar verkligen på krafterna. Hur går livet annars för dig o sambon? Hade varit trevligt att ta en fika om jag kommer till Lund någon gång =). Kram.

2008-07-18 @ 12:16:21
URL: http://annailar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0