Helgen som varit

I fredas så jobbade jag och sen tog jag det lugnt resten av kvällen. Gick och la mig rätt tidigt eftersom jag var uppe sen 05.20...

Sen lördagen så vaknade man kvart över 9 istället! =P Kunde inte somna om så jag gick upp, åt frukost, dammsög och tvättade. Sen runt 5 tiden började man fixa sig för kvällen. Jag, Anna och Johan skulle åka till Lygnevi i Sätila och lyssna/dansa till Barbados och Magnus Carlsson skulle komma dit och sjunga. Kvällen var lyckad, iofs så brukar jag alltid ha roligt med Anna och Johan. =) Fick en singel med Magnus Carlsson med 6 versioner av en låt. Tyvärr var det inte så  mycket folk som det brukar vara men men det gör inget, så länge jag fick se och höra Magnus så är jag nöjd. =D Sen när man kom hem ca 03 nåt så hade man en liten träff med en söt och trevlig pajk...;) Hoppas vi ses snart igen....Hihi.

Söndagen gick man upp 10, lite seg eftersom jag kom inte i säng förrän 05 så jag får skylla mig själv. Min systerdotter Jennifer och hennes bästis Lollo kom på besök. Vi var i knalle och titta lite. Lena var oxå med. Vi gick och åt på Max och skulle hyra film, men det blev ingen film för flickorna kom inte överens om någon film! Så vi bestämde en film jag hade hemma som vi tittade på hos Lena. Sen resten av kvällen tittade vi lite på TV sen somnade vi.

Idag måndag gick vi till knalle igen, för Jennifer ville köpa ett ps2 spel, sen drog vi hem och jag stekte köttbullar/falukorv och kokade makaroner och det var våran middag idag.=P Hehe...Syrran och Frank kom och hämtade tjejerna runt 16 tiden. Nu sitter jag här och försöker bli av med min huvudvärk..funderar på att gå ut och gå eller kanske cykla? Får se vad jag gör...är ett tag till Lena slutar.

Tack tjejer för en mysig dag! =)


Jennifer och hennes bästis Lollo. =)

Xoxo Sessan


Kommentarer
Postat av: Markus

Låter som en trevlig helg :)

2008-07-07 @ 17:27:21
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Ni verkar ha hunnit med en hel del.

2008-07-08 @ 11:48:31
URL: http://www.project13.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0