Dröm

Sorry att vi vart lite sega med uppdateringen men jag har hellre fastnat på bilddagboken nu hehe...=P Men jag tänkte berätta om min dröm jag hade inatt.

Jag drömde att jag hade världens gulligaste unge! Vet tyvärr inte könet men tror det var en liten kille. Han var så liten och söt och jag var såå stolt över att han var min. Alla som gick förbi mig tyckte han var jättegullig. Jag höll bebisen i  mina armar och jag skulle amma den för första gången. Så sött! =) Sen helt plötsligt befinner jag mig på min gamla grundskola..=P Hälsar på lärarna och de säger att bebisen är jättegullig. Sen träffar jag på en gammal klasskompis som tyvärr har gått bort. I drömmen tänker jag på det att "du lever ju inte hur kan du vara här". Men han pratade på och frågade om jag har fått barn redan så tidigt och jag bara ja. =P Hehe..sen vaknade jag och blev nästan lite besviken på att det inte var sant...=P Men men det kommer väl en dag får vi hoppas!



Xoxo Sessan

Kommentarer
Postat av: Bea

Gud vilken dröm K! Den är ju i klass med mina =D

2008-07-19 @ 05:47:25
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Anna

Scary.. jag drömde också härom natten att jag fick en unge:P

2008-07-19 @ 11:49:40
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Markus

Härlig dröm, jag ska ju besöka en bebis i september-oktober :) Ska bli kul!

2008-07-20 @ 11:13:56
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0