Man ska hålla det man lovar!

Oj! Jag kom på att jag har lovat en viss T att jag skulle skriva i bloggen idag, så jag får väl hålla det jag lovat. =) Problemet är bara att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva...


Kan berätta lite vad jag gjort idag, inte för att det är så mycket men nåt är det i alla fall. Dagen började med att jag gick upp, åt frukost och sen åkte till skolan. Väl där hade jag en föreläsning i 3 timmar om Religion, modernitet och politik. Det låter inte så roligt och jag trodde heller inte att det skulle va så intressant men det var faktiskt rätt intressant! Efter skolan åkte jag hem och lagade mat. Efter det satte jag mig för att plugga och så har de varit typ resten av dagen.


Gud vilken rolig dag jag har haft va! =P Uscha, kommer vara såååå skönt sen när den här kursen är slut! För denna kurs måste vara den jobbigaste! I alla fall av alla vi läst hittills! =(


Just nu gör jag inte så mycket, ska nog titta lite på fråga Olle...=P hehe...Måste berätta vad mamma skrattade åt innan. Emma och mamma spelade kort och Emma sa någonting och trodde att mamma trodde på det Emma sa. Så hon sa "Jag trodde du trodde mig". Mamma börjar asgarva och säger att så kan man inte säga. Men det kan man väl? Det är väl rätt svenska? "Jag trodde du trodde mig", menar man säger väl inte "jag tror du trodde mig?" eller " Jag trodde du tror mig". Ne så det måste vara rätt. =P Ni kan ju säga om det inte är det i så fall...


En väldigt trevlig kille jag pratar med säger "monnen" istället för "imorgon". Han säger att det är göteborgska och jag får tro honom. Men jag har aldrig hört någon göteborgare säga det i alla fall. =P Hehe...Men lovar jag tror dig. ;P Även om det är lite sött att han gått runt och frågat några på jobbet om det tillome. =P Hehe..


Ne nu räcker det för idag, har i alla fall hållt det jag lovat dig T. ;)


Puss & Kram på er alla från lilla Sessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0