En tur på stan

Idag var man ledig från skolan, så jag gick lite på stan med mamma. Hon skulle klippa sig oxå så jag följde med henne dit. Efter att vi klippt oss fick jag äntligen min kebabtallrik!! För de två senaste gångerna som jag velat äta där har det varit fullt! Men idag fick vi plats! =D

Efter att vi ätit oss mätta gick vi runt och kikade lite i affärerna. Jag hittaden en topp och ett par vinterkängor typ. Jag ville hitta någon partytop men inte gjorde jag det! =/ Är så trött på de kläder jag har! Framförallt de kläder jag har som partykläder..om jag ens har några!

Jag gick ända hem från stan, men stannade till lite i Knalleland oxå men inte hitta jag nåt speciellt där inte. =/ Sen gick jag hem. Är lite trött nu känner jag, så ikväll blir det bara att ta det lugnt. Kanske ska hyra någon film får se det senare. Fast vet att jag ska titta på Lets Dance oxå. Har hört att Danny kanske inte kan fortsätta för han har skadat benet! Men det kan bara vara rykten vi får se...Annars vet jag inte vem jag ska titta på ju! =P Eller jo det finns ju Tobias som dansar med mat-Tina...han är riktigt het hehe..;P

Ne nu ska jag titta lite på tv, det är repris på OC så tittar väl lite på det om jag inte sätter på ett avsnitt av Gilmore Girls säsong 2 som jag fått låna av Bea. =)

image126
Mina vinterkängor jag köpte på rea idag. Vet att vintern snart är borta men den kommer snart igen. =P

image127
Min topp jag köpte, den är inte så mörk som det ser ut...

Hoppas ni får en trevlig helg!

Pussar & Kramar från Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0