Sprutbyte

Förstår inte de människor som är emot att sjukhusen delar ut sprutor gratis till narkomaner. Det är ju ett sätt att förhindra HIV och hepatit i samhället. Vissa ser det som ett sätt att främja knarkande men varför skulle man göra det? Sprutbyte innebär ju att narkomanerna kommer med sin gamla smutsiga spruta och får en ny ren. Jag tycker konceptet är jättebra! vad tycker ni?

De flesta av er som läser bloggen vet vad som hänt så behöver inte skriva här mer om det.

Men jag tycker allt att ni alla ska bli bättre på att kommentera våra inlägg, ska vi skriva oftare får ni kommentera oxå ;) Överenskommet? =)

Kramar Emma


Kommentarer
Postat av: Anna

Ok, jag lovar, fler kommentarer. :) Jag håller med om sprutprna, för om de inte får nya så blir det ju värre med HIV o liknande. Problemet ligger ju inte direkt i att sjukhuset delar ut sprutor utan ngt annat o djupare problem. Kram!

2008-02-27 @ 19:33:22
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jag är kass på att kommentera. :/ Precis, bättre att sjukhuset byter ut sprutor än att det blir en massa sjukdomar.

2008-02-29 @ 16:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0