Ommöblering

Idag har vi möblerat om, blev jättefint. Vi har haft det så en gång innan så det visste vi innan vi började =) Bara tvn som står på en annan plats.. och så har vi gjort fint i vårat glasbord, lagt i mynt oxå bland stenarna så det ser nästan ut som en skattkammare =)

Fick inte mina pengar från csn idag så jag ringde till dem och då har min kurator i skolan som har hand om csn inte gjort det hon skulle så får inte pengar förrän på måndag.. får hoppas dem kommer då iaf. Måste ju ha pengar.. =S

Imorgon ska vi till Daniel i Malmö och ha lite spelkväll och äta tillsammans.. men vi vet inte vad vi ska äta, har någon något tips så är det bara att säga till.. =)

Är orolig för Katta, men hoppas det inte är något allvarligt.. finns här för dig alltid!

Många kramar Emmis

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med ommöblering :) Blir så less när det e andra som strular med ens pengar, jag fick ca 2000 kr för lite denna månad, pga nå fel. Har fortfarande inte fått dem för att de måste kontrollera att jag verkligen jobbade!! Kramis

2008-02-28 @ 20:20:43
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0