Gulingarna

Tänkte berätta en väldigt spännande berättelse om gulingarna som bor i gyttjan här utanför vårt hus, de jobbar tydligen på Vinslövs sten, så står det på deras ryggar iaf.. de ska tydligen göra fint här utanför och de lyckas väl ganska så bra, det går framåt iaf =D

jaha vad ska man skriva mer.. i helgen flyttade lillkillen till Malmö så nu börjar han oxå samla vuxenpoäng ;) Kanske man börjar umgås mer.. =) vore kul!

jag har noll motivation till att plugga, känns hemskt.. för jag vill ju få bra betyg och bli klar. Blev jättebesviken idag, provet vi hade förra veckan kände verkligen skitbra och trodde verkligen jag skulle få MVG men idag när vi fick tbx det så fick jag bara VG =( sänker självförtroendet en del..

Idag är det Fettisdagen och som bör har vi mumsat i oss en god semla =) Förväntar mig att ni oxå gjort det ;)

Kramar Skaunetösen Emma

Kommentarer
Postat av: Linda

Inte jag blä äter inte semlor:P

2008-02-06 @ 08:57:10
Postat av: Linda C

Urk för semlor!

2008-02-10 @ 17:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0