Full dag

Idag har jag gjort väldigt mycket. Gjort allt förutom att plugga! =P Men ska plugga imorgon därför jag har gjort så mycket idag. Här nedan kommer en listan på allt jag gjort idag. ELler iofs kanske inte är så mycket men lite har jag fått gjort iallafall...

  • Vaknat =P rätt logiskt hehe
  • Ätit frukost
  • Åkt med pappa ner till stan, där kikade jag lite på kläder men som vanligt så hittade jag inget! =/ Bara en bok till mamma. =)
  • Gick till City för att handla med pappa
  • Åkte till Netto för att handla de vi glömt handla =P
  • Väl hemma dammsög jag
  • Gick ut med hunden
  • La i tvätten
  • Lagade mat o åt maten. Blev fläskfié med klyftpotatis, bearnesås, stekta championer och sallad mycket gott! =)
  • Gick till Netto (igen!) glömde köpa vaniljsocker!
  • Gick ner i källaren, hängde upp tvätten o la i ny
  • Bakade kladdkaka mmm smarrigt!
  • Skurade badkaret
  • Tvättade speglarna i badrummet
  • Gick ut med hunden + ner till källaren och hänga upp sista tvätten
  • Sen scanna in en sak till Anna
  • Sen pusta ut och titta lite på TV

Så det var min lilla dag..hehe..=P Iofs kvällen e fortfarande ung men kommer väl inte göra så mycket mer än att titta på TV och förhoppningsvis prata i telefon med lille Tobbe. =)

Sen för övrigt har jag mått lite sådär...psykiskt då. Känslorna går upp och ner...=/ Har varit nära till gråt några gånger innan idag. Varför vet jag inte riktigt men känt mig lite ensam...=/ *suck* Ja,ja det är bara hormonerna som spökar. Kommer snart må bra igen. =)

Puss & Kram från Katta, Gumman, Mini, Sessan, Kattis, Katten...

Ps. Ni får gärna kommentera mina inlägg med...hehe..iofs jag har inget direkt som man kan kommentera på men ändå..=P.Ds.


Kommentarer
Postat av: Evelin

Kika gärna in på min blogg!
Ha en bra kväll!

2008-02-29 @ 21:46:40
URL: http://www.evelinassida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0