Är våren redan här?

Det stod det i tidningen idag, att inatt kom våren till södern.. redan i februari? Det är något allvarligt fel på vädret nu för tiden.. det är nog som Markus säger att en ny istid är på väg.. blev så chockad när vi var ute och promenerade häromdagen, såg snödroppar, gulsippor och krokusar som slår ut.. såg tom ut som om några rosor osv höll på att slå ut..

image131image132image133

Idag var jag i Malmö och var slav åt Katta, hon tvingade mig att gå till CoolStuff och köpa en USB-förlängare ;) Ne skämt o sido.. hon frågade mig och jag var snäll och gjorde det ;) Samtidigt gick jag med tvättkorgen som Daniel skulle få av oss + att vi var på JMEData för Daniel skulle ha en router. Var en trevlig dag =)

Imorgon är det plugg hela dagen som gäller eftersom jag tackade ja till jobb på måndag på onkologen, 13.30-21.30, ska bli spännande att komma tbx dit igen.. var ju typ 2 månader sedan jag jobbade sist =P Så man kommer igång med jobbandet så att man kanske får jobb sen till sommaren och även efter det. Vi har bestämt att när Markus åker upp till Kiruna så stannar jag här och jobbar och bara åker till honom och hälsar på. Bra att få in en rejäl fot på sjukhuset =)

Ne nu ska jag plugga, insåg just att det är redan på måndag som två inlämningsuppgifter ska vara inne =P Så ha det gött allesammans och ni behöver alla bli bättre på att kommentera inlägg ;)

Kramar Emma

Kommentarer
Postat av: Linda C

Jösses! Det är inte klokt att det redan börjar komma vårtecken!

2008-02-10 @ 17:35:59
Postat av: linda

fina bilder var det du som tog dem?=)

2008-02-13 @ 15:50:51
Postat av: Anna

Ja det känns som det är april här. Kämpa på med pluggandet :) Kram kram

2008-02-13 @ 16:20:30
URL: http://anna1441.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0