FÖRBANNAD!!

Jag blir så jävla arg!! Jag och Emmelie var ute och gick med hundarna och så skulle Emmelie handla nåt litet på Netto så vi binder fast hundarna utanför. Egentligen gillar vi inte att binda fast dom där för det är en hund som har blivit stulen där en gång men vi tänkte de har varandra och sen satt det lite äldre människor på en bänk en bit bort som hade uppsikt...När vi hade kommit ut säger en äldre dam som satt där på bänken att det var två små barn som stod och nästan trampade på hundarna!! Mamman var tydligen med men hon sa inte till sina barn! Äldre damen sa att hade inte dom börjat skrika och säga till att "sluta upp med det där!" så hade de säkert gjort illa hundarna! Jag menar barnen var små och kanske inte förstod att de inte fick göra så, de kan ha vart 3 år men då borde ju MAMMAN sagt till dom! Men inte fan gjorde hon det!! Hade jag sett detta hade ja fan skällt ut både barnen och speciellt mamman! Sen om hon hade fattat vad jag sa eller inte det hade inte rört mig för fem öre! Men som tur är så mår hundarna bra och jag kommer aldrig, aldrig mer att binda fast hunden där nåt mer! Får jag se nåt mer sånt här så kommer de spruta ord ur min mun som man egentligen inte borde säga! Ibland undrar man vart fan vårt samhälle är påväg...!


Ja, så arg är jag som Nasse!

Sådär då fick man skriva av sig lite med!! Kan säga att för övrigt så har skolan börjat...och som tur är så slapp jag Ola i min grupp..=P hehe..

Xoxo You know that you love me ;)
(Sessan)

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha! Du fick ju moi istället =P kram

2008-08-27 @ 06:58:35
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Anna

hehe mm du hade tur:P jag vill också vara med i er grupp:(

2008-08-27 @ 14:25:20
URL: http://plutten87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0