Varför?

Jag har vänner och en underbar familj men ändå känner jag mig så ensam. Det gör ont inombords när jag egentligen borde vara lycklig över att jag har så underbara och goa vänner. Men men, man har väl sina perioder...Jag hoppas bara att denna perioden tar slut snart. För man har varken ork till att plugga eller göra nåt typ. Man gör det bara för att man måste. Sen att man gått och fått magkatarr gör ju inte saken bättre. Men det är inte så konstigt så mycket man har att göra och tänka på idag! =(

Ja ja, ska inte klaga mer..för vara glad över det jag har....

Tack och hejdå!

image164

//Mini

Kommentarer
Postat av: Anna H

Ibland är det tillåtet att känna så ändå.. :)

2008-04-03 @ 09:23:12
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Bea

Du har oss det vet du! Men jag vet hur det känns! Kramar

2008-04-03 @ 17:07:20
Postat av: Twin

Det är ok att känna så ibland.Det brukar gå över å jag vet hur du känner dig.
Men du vet att du ALLTID har mig som din TWIN=)
Kramisar TWIN

2008-04-03 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0