Myspys

Idag har jag haft en myspysdag med danstjejerna. =) Jag, Jozzan, Jenny, Emelie och Lina träffades i knalle runt 12 tiden för att hyra film. Vi visste inte vilka filmer vi skulle ta så vi bad han som jobbade i kassa om hjälp. =P Hehe..vi fick några tips och dessa filmer blev det: Them, Urban legends bloody Mary och The return. De va alla rätt bra faktiskt, skräckisar var det. Men den som jag tyckte var bäst var Urban legends bloody Mary. Vi skrek till några gånger och hoppade till hehe men det är så det ska va.

Efter att vi hyrt filmerna gick vi och köpte lite och då menar jag LITE (not) godis! Vi köpte nästan 2 kg! Popcorn och choklad och dricka. Kan säga att det blev mycket godis över så det ska tas med imorgon till uppvisningen och sen även till helgen då det ska var SM.

Men det har vart en trevlig och rolig dag med tjejerna! VI får göra om det. =) Tack för en rolig dag tjejer och vi syns imon.

Pussar & Kramar

Xoxo (sessan)

Kommentarer
Postat av: JOZZAN

Mysigt var bara förnamnet :)

2008-04-27 @ 22:53:16
Postat av: Markus

Oj det var inte lite godis ;) Får kolla in nån av de filmerna :)

2008-04-28 @ 08:10:45
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se
Postat av: Anna

haha det var inte lite godis ni hade köpt:P
Xoxo

2008-04-28 @ 10:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0