Fight

Igår var jag och Lena på thaiboxning i Boråshallen. Har aldrig varit på det och tyckte att någon gång ska väl va den första. Menar vem säger nej till halvnakna killar där testosteronen rusar o en massa killar i publiken skriker och har sig! =P Hehehe..Det var riktigt skoj även om man inte kan så mycket med reglerna men det gör ju inget. Det höll på från 19 till ca 22.30 så en helkväll. =)

image173
Ett dåligt kort men man ser att der är en ring och två killar som slåss eller? =P hehe...

Häromdan när jag och Angelica stod och väntade på Anna utanför McDonald så såg jag hur vackert det var att man kunde se kyrkan från "stan"...så var tvungen att ta ett kort så ni får se hur lilla Borås ser ut hehe...=P

image174
Ser ni kyrkan där längst bort?  Fint va? =)

Tog även ett kort på Djoni när vi var ute och gick häromdan för han hade på sig sin fina tröja han fått av Emma & Markus i julklapp hihi...=) Han är stolt över den och vill gärna visa upp sig med den. ;P

image175
Visst är jag cool! ;P Hehe

Ne nu ska jag sitta lite här vid datan och lyssna på musik innan det är dags för buggen, är riktigt skoj att börjat bugga igen. =) Få träffa Anna lite mer oxå än bara de gångerna man ses emellanåt i skolan.

image176


Puss & Kram på er från lilla Sessan =)

Kommentarer
Postat av: Anna(twin)

Fina bilder..Lilla vovven är så cool me sina små kläder:D
Fast du får se över hur du har skrivit där me kortet på kyrkan=) lite tokigt..Du märker nog vad det är som e fel om du läser det..Annars får du höra av dig
Kram

2008-04-14 @ 15:22:04
Postat av: Anna(twin)

Jag glömde skriva i det förra att jag tycker me det e JÄTTE roligt att du har börjat bugga igen=)
Så roligt att träffas lite oftare å så e det ju roligt att dansa me speciellt när vi kan dansa tillsammans=)
Kram

2008-04-14 @ 15:23:58
Postat av: Katta

Sådär nu har jag ändrat meningen. =P

2008-04-14 @ 17:10:00
URL: http://princessbetty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0