En dag full av pluggande =/

Jaha då har man suttit och pluggat hela dagen och ändå känns det inte som om man lärt sig något nytt men det är väl som Markus säger, det är alltid bra att repetera.. Jag lär mig så himla mycket när jag är på lektionerna att det känns som om jag inte behöver plugga till proven och det är jag inte van vid, känns så konstigt.. har hela mitt liv fått kämpa i flera veckor till alla prov och läxförhör.. Men det känns faktiskt ganska ok inför morgondagen, Markus sa att det kommer gå bra och då sa jag "Ja det vet jag men jag vill ha minst VG" =D Har fått såna prestationskrav sen jag började på Komvux =)

Jag tycker det är kul att jag och en gammal kompis Anna fått upp kontakten igen och det skulle vara jättekul om jag, hon och Katta träffades och pratade gamla minnen.. för det finns många såna roliga att prata om.. ibland kunde vi skratta så vi grät, ja herregud.. det var tider det =) Det kanske rent av var ett vänskapligt uppehåll vi behövde för att komma vidare båda två.. men vi får hoppas att vi kan vara vänner och umgås som förr =) De gånger vi träffats genom åren har känts som om vi tagit vid där vi slutade vänskapen och det har varit skönt.. jag kan ju bara prata för mig själv men jag har varit lite nervös inför våra möten men det har alltid gått bra.. vi har ju inte kunnat undvika varandra till hundra procent eftersom vi har Katta som gemensam vän =)

image165
"Those were the days"

Tycker det är synd att det är så få som kommenterar inläggen man skriver, medans vissa är superduktiga.. Stort Tack till er =)
Kramar Emma

Kommentarer
Postat av: Linda

hatar provet blä blä....

2008-04-03 @ 20:47:19
Postat av: Anna.A

Haha ja det va tider det=)
Fasiken va roligt vi hade mååååånga låååånga skrattattacker å annar sköj!=)
Kram Anna.A

2008-04-03 @ 21:19:15
Postat av: Anna H

Alltid kul å träffa gamla vänner :) Kram

2008-04-03 @ 21:31:51
URL: http://anna1441.webblogg.se
Postat av: Daniel

Vet att jag är dålig på att kommentera. Ska försöka bli bättre på detta.

2008-04-04 @ 15:42:39
URL: http://deadlyghostwire.webblogg.se
Postat av: Linda C

Jag försöker kommentera, men är kass på det. Sedan läser jag många inlägg långt efteråt så ibland känns de inaktuella att kommentera.

2008-04-06 @ 12:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0