Lyckad fest!

Igår hade min barndomskompis sin 20årsfest. Jag och Jenny åkte dit. De har flyttat till ett hus. Köpt huset från Fredriks (Sannas sambo), föräldrar. Riktigt fint hus och det blir säkert ännu snyggare sen när allt är fixat. =) Man kan nästan inte fatta det...Lilla Sanna som man lekte med när man var liten har gått och köpt hus redan innan hon ens fyllt 20! Hehe..=) Men vem säger att det finns en speciell ålder för när man ska köpa hus? I vilket fall som helst så var det en skoj fest. Skulle komma runt 40-45 pers, men tror inte alla kom men vi var ett helt gäng ändå. Såg en del jag kände igen sen innan, sen fick man träffa på Nina, Sannas syster och deras bror Janne. Det var längesen man såg honom så det var skoj att träffa honom. =)

Jag och Jenny dansade och åt salta pinnar...det är otroligt hur beroende det är! Har man väl börjat kan man inte sluta äta det! Hehehe....=P I senare på kvällen satt vi och tjötade med några killar. De satt och snackade om vilka tjejer som är bäst i säng. =P En kille tyckte att det var bäst att ha sex med lite större tjejer för det tar för sig mer än smala tjejer, en annan höll inte med och tyckte bättre om smala...Ja alla har ju olika smaker och tur är väl de? ;P

Jenny hade fixat så alla på festen skulle komma in på Rådhuset om vi kom innan 12...men det var ingen som ville åka med så jag och Jenny skulle åka själva. Men när vi står vid busshållplatsen så säger hon nej vi skiter i det och går tillbaka! Så vi drog tillbaka och tjötade lite mer med killarna. Sen runt 00 drog vi till stan. Killarna åkte med ner och det visade sig att en av dom pluggar på skolan! Pedagogerna fast han går andra terminen! Haha..ja lite skoj var det allt men tror inte jag känner igen honom...De drog till Swing men jag och Jenny drog in till Rådhuset. Vi dansade lite men sen blev jag så himla trött och kände inte alls för att dansa utan ville bara gå hem. Sorry Jenny om jag verkade sur men jag var verkligen inte alls på humor! =/ Så vi gick för att hämta våra jackor men han ville inte ge oss jackorna utan tyckte vi skulle sätta oss lite med honom och hans kompis. Så vi satte oss lite och en konstig kille som visade sig vara läkare och journalist snackade med oss. Men han var lite konstig sa konstiga saker som att jag tycker om ditt mjöl och en massa...Tyvärr var jag inte på sånt humör. Efter vi suttit där en stund drog vi hem.

Det var skönt att få komma hem och lägga sig! Började få ont i huvudet med så lite vatten och en huvudvärkstablett sen rätt ner i sängen! Vaknade av att jag hade ont i huvudet och var allmänt seg...Pappa frågade mig om jag drack mycket igår för han hade hört när jag kom hem och bara för att jag råkade tappa balansen så jag ramla in i garderoben så tror han att jag var full. Visst jag var påverkade men inte så full att jag inte kunde gå rakt. Jag hade lite klackar på mig och skulle stå på ett ben och ta av mig, plus att jag var trött...=P Hehe...Menar det var inte så på juldan, (Emma kommer du ihåg?);P jävla pingpongboll! Hahaha...Ne men efter lite frukost och vila i soffan med Djoni så mår man bra igen fast seg men det står jag ut med.

Tack än en gång för en rolig fest Sanna och tack för att vi fick komma. =)

image70
                    Sannas ena söta katt tyvärr är ja kass på namn...=/

image71
                    Sannas andra katt =) Sååå söta är dom! =D

image72
                    Självaste födelsedagsbarnet Sanna och hennes bror..Tyvärr blev kortet inte så bra =/


Pussar & Kramar från en seg Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0