Schweiz here we come =)

Sådär då var biljetten beställd och betald, ska bli så fruktansvärt kul att komma ner och se hur det är där.. få se Martin och Ursulas lägenhet =) Måste jag öva på min english så jag kan ta mig fram, har hittat en affär som ligger i Zurich dit vi ska som har stora kläder.. där ska jag SHOPPA =D

Idag fick man tbx Socialpsykiatri-provet.. fick G i det, hon är så bombad i huvet att jag inte ens orkar lägga energi på henne och hennes jävla lektioner.. men är nöjd med G iaf.. bättre än IG.
Fick häromdagen reda på Omvårdnadsprovet och där fick jag bättre, där fick jag VG.. hade missat flera viktiga saker.. men VG är bra tycker jag =)

I fredags hade vi kul, hade en liten tjejkväll hemma hos Linda med Singstar och vin =) Fan va vi skratta och hade oss..
image96
Singstarsjungande gäng, Annika, jag och Linda =)
Massa kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag kollat=) Linda

2007-10-04 @ 21:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0