Höstväder

Nu var det längesen man skrev i bloggen så jag tänkte att då är det dags.

Idag har jag varit hemma bara och pluggat. Var tvungen att läsa ett kapitel ur en rapport. Inte så skoj direkt och jag är seg och trött så ögonen föll ihop emellanåt hehe...=P Men men jag får skylla mig själv när jag går och lägger mig så sent eller tidigt hur man nu ser på det...=P

Måste ju berätta att vi har flyttat nu! Fattar inte hur mycket grejer man kan ha men vad hade jag förväntat mig efter att ha bott i en 4a i 22 år!! Hehe...Vi kan ha en loppmarknad uppe på vinden! =P Men nu börjar vi få iordning här hemma. Bara jag som ska köpa möbler så att jag kan packa upp mina saker i mitt rum.

Vad har jag mer gjort...jo jag har varit ute och gåttmed Djoni. Har varit så fint väder idag. Riktigt höstväder, inte för kallt och inte för varmt och sen solen som skiner. =) Fattas bara att ha någon att gå med i skogen bland alla fina färger på löven....

image97
                    

image98
                     Lille Djoni vill oxå vara me på kort ;P

image99
                    Hösten har fina färger

Ne nu ska jag titta lite på Sunes jul hehe...=P

Puss &  Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0