Sorry...

Känns som att det var hundra år sen man skrev sist! Jag som sa att jag skulle skriva oftare men så fel jag hade! =P Hehe...Anledningen är väl att jag helt enkelt inte har haft motivationen att skriva i bloggen. Känns som att jag tappat motivation till det mesta...=/  Just nu är vi på praktik i 5 veckor. Har klarat av 2 veckor. Jag är i en förskoleklass (6åringar). barnen är goa men personalen är väl sådär. Första veckan var hemsk! Kände mig ovälkommen! För de pratade nästan ingenting med mig och sa jag något som jag visste mer än dom så blev dom tykna tebaka...Men det har blivit bättre. Min handledare och 3 andra som hjälper till i klassen är snälla och trevliga, men finns en som fortfarande verkar falsk mot mig. Men jag skiter i henne, för hon är ändå inte min handledare!

Annars finns det väl inte så mycket att berätta...Jo jag ska försöka att gå till gymmet oftare nu. Iallafall försöka gå minst 1 gång i veckan, bra om det blir fler gånger. För jag känner att jag måste komma igång nu, för trivs inte helt med min kropp och gör man inte det får man göra något åt det. Att bara klaga hjälper inte! Så kanske till sommaren är man nöjd? =P Hehe...

Snart ska man iväg till mamma och myspysa lite. =) Vi ska äta pizza med en MASSA MASSA vitlökt och titta på TV. Ska bli skojsigt, var ett tag sen vi umgicks så därför tyckte jag att det var dags.

Ville tacka alla mina underbara vänner som finns där ute. Tänker inte skriva några namn utan ni vet vilka ni är....

Sätter in lite bilder på min lilla gosegris! =P

Puss på er!

image107
Såhär brukar jag sova ibland

image108
Kan du hitta mig? ;P

image109
Det här är en av mina vänner Buster eller Busti kan man säga

image110
En fiiin höstbild bland en massa röda löv =)

Kommentarer
Postat av: Bea

Vilka söta bilder på Djoni! Kram

2007-11-16 @ 17:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0