Måndag igen...

Usch vad jag hatar måndagar! =( Då vet man att det är långt till nästa helg plus att man har den trista praktiken. Vet att jag upprepar mig med att säga den trista praktiken hela tiden men det är inte så jätteskoj där. Visst barnen är goa, utan dem hade jag inte klarat det!

Idag gick praktiken fort. =) Ute på fritidsrasten så lekte jag kurragömma med några barn. =P Inte så många ställen att gömma sig på men en tjej lurade hon som skulle leta. Hon lurade henne och sa att vi var på ett annat ställe. Elakt jag vet hehe men lite skoj. =P Jag kände att jag var tvungen att göra nån lek där man rörde på sig för annars hade ja frusit fast i kylan idag! Sen när vi kom in efter mellanmålet så lekte vi charader, riktigt skoj! Duktig var jag oxå! Barnen var också jätteduktiga. Speciellt en liten liten tjej som tyckte det var jätteroligt att leka charader! Hon bara lös upp när det var hennes tur och man gissade rätt. =) Just såna tillfällen man tycker det är roligt att vara på praktik.

Efter praktiken var det hem i halkan. Åt lite mat sen la jag mig i sängen med hunden och gosade och tittade på TV. Sen bar det iväg till dansen. Idag hade Jenny med sig tröjorna som vi köpte förra veckan. Vi klippte till dem så som vi ville ha dem. Det kommer säkert bli riktigt snyggt sen när väl trycket kommer på också. ;D Ska ta kort så ni får se sen eller så kommer ni helt enkelt på uppvisningen fredagen den 7e december i Boråshallen kl 17.30. Det är heeelt gratis också. =) Blev nåt kort idag på Jozzan och Jenny när det höll på att klippa till sina t-shirtar.

image117
Jozzan är på G med saxen och Jenny står stilla så fint så =P Hehehe

Puss & Kram från en trött Katta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0