Helgen som varit

Jahapp vi börjar med:

Fredag: Var som vanligt på tråkiga praktiken! =/ Slutade halv 4. När jag kom hem ringde jag till Emma för hon och Markus va i Borås och hälsade på. För Emma fyller år den 28e november och Markus den 10e december. Så de skulle ha lite kalas på lördagen. Jag, Emma och Markus åkte till knalleland och kikade lite. Jag eller rättare sagt Emma hittade en snygg topp hon tyckte jag skulle prova. Jag har ingen talan när det gäller Emma så det var bara att prova. Den satt bra och Emma sa att jag skulle köpa den och så blev det. =) Efter att vi vart i knalleland åkte vi hem till dem där vi satt och tjötade och tittade på Idol. Eller det var mer jag, Markus och mamma som tittade på Idol och tjötade. Emma låg i soffan och typ halvsov. =P Inte så konstigt när stackarn hade jobbat natt dagen innan och inte sovit så många timmar dagen efter...

Lördag: Jag vaknade halv 10, åt frukost och sen dammsög jag. Duschade och packade lite saker och sen körde pappa mig till Emma. Satt och tjötade lite innan gästerna kom. Lilla släkten kom och kalaset blev lyckat tycker jag. Trevligt och så söt Emmas lillebror är och Emmas kusin lilla bebis Amanda. =D Såå gullig! Emmas andra kusin som är så rolig, han gillar verkligen lilla Amanda så han är verkligen avundsjuk när någon annan håller henne. Kanske ska säga att den kusinen är 18 hehe....Han är verkligen kär i lilla Amanda som inte är ens hans dotter. Då kan man undra hur han kommer vara sen när han får egna barn! =)

Sen när alla åkt hem åt vi lite mat och förfestade. Spelade familjegeni och Markus vann. Enligt mig var det bara tur...hehe...=P Runt halv 11 åkte vi till Harrys. Där dansade vi lite och gick runt och tittade på folket och om vi kände igen någon. Träffade på några som vi kände och hälsade på. Lena va ute med några andra men hon dansade en liten stund med oss. Vi gick från Harrys rätt tidigt. Vi var aldrig riktigt i stämning...=/ Var mest trötta så vi gick och köpte mat. Utanför Campino träffade jag på lite gamla klasskompisar. Tjötade lite med honom medan en annan kille va lite otrevlig men ja va tyken mot honom...hehe..=P Min gamla klasskompis bad om ursäkt för hur hans kompis betedde sig. Kom hem ca 02 efter många samtal till taxin...

Söndag: Vaknade runt 10 tiden och undrade först vart jag var. Hehe..=P Men sen fattade jag att jag var hos Emma. Åt frukost och hjälpte Emma och Markus att packa. Efter det åkte vi hem till mig. Emma och Markus skulle se lägenheten sen åkte dem hem till Lund.

Jag har inte gjort så mycket idag. Mest slappat, hade tänkt att plugga lite men orkar inte..=/ Lena kanske skulle komma men klockan börjar bli rätt mycket så får se om hon orkar komma hit...

Trist med söndagar för då vet man att snart är det en ny vecka och långt tills nästa helg! =( Uscha! Aja veckan går väl rätt fort den me..

Så det var hela helgen, man har hunnit med en del ändå. =) Trist bara att helgen ska gå så fort.

Lite bilder från lördan...

image111
Jag och Emma

image112
Jag =P

image113
Jag flummar hehe

image114
Emma flummar ;P

image115
Emma pussar mig, hihi

Puss & Kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0