SOMMARLOOOV!!!!

YES! Nu är det sommarlov för min del!! Var sista dagen i skolan idag. Känns så skönt att få bara vara ledig och inte slippa plugga! Men känner mig lite tressad ändå på något sätt... Tänker hela tiden att det är något jag måste plugga fast jag inte har det. Men det blir nog bättre sen när jag väl inser att jag har lov. =)

När jag kom hem från skolan så åt jag lite mat och sen tog jag och hunden en promenad ner i skogen. Det är så fint så jag tog lite bilder idag igen som jag lagt in. =)

Är så seg nu... har ont i huvudet och det är nog för att det är kvavt ute. =( Uscha! Får se om det blir bättre senare...Ne nu ska jag gå och göra en sak...Vad det är det får du lista ut själv...hehehe...;P

Pussar o kramar från Princess Katta

image33


image34
Fint eller hur! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0