Grattis!

Idag fyller Tomas 21 år! Grattis! Hoppas du haft en bra födelsedag! =) Som du sa innan du är nära mig nu hehe..bara 1 år till så är du lika gammal som mig! =P Hehe...Tyvärr har du inte fått någon present av mig men vem vet du kanske kan få något en dag om du är riktigt snäll..;P

För övrigt har jag varit på praktik idag, hände inget speciellt utan som vanligt. Ok, kanske var extra kallt idag då! =P Efter praktiken åkte jag till Max för att äta med Anna som man inte träffat på ett tag. Alltid lika skoj att träffa henne. =) Synd bara att vi ses så sällan...=( Saknar de gamla tiderna ibland...men det blir ju så när vi har mycket att göra på var sitt håll. Efter att vi ätit oss mätta åkte vi hem till mig satt och tjötade lite och sen gick vi ut med hunden på en promenix. Vi tyckte vi skulle gå och hälsa på Gerkens så vi gick dit. En fin och mysig lägenhet dom har skaffat. =) Vi bestämde att vi skulle ses nästa vecka vi 3 och ha lite tjejkväll. =) Ska bli skoj, var längesen vi sågs alla 3 samtidigt!

Imon ska en tjejkompis på date...håller tummarna för henne att det ska gå bra! =) Men det tror jag att det gör så trevlig kille som han verkar vara så.

Ne nu ska ja fortsätta titta på kvalningen till melodifestivalen.

Pussar från lilla Kattisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0