Vår :)

Vaknade som vanligt av att pappa sa ska du inte gå upp snart? Klockan var halv 10 och jag skulle iofs ändå gått upp 10. Drömde konstig dröm inatt... jag drömde om Tomas. Jag och han satt i storarummet och tittae på hans TV. På den kunde man fylla i när folk fyller år och det stod en massa namn och när de fyller år. :P Han tittade på listan och såg att någon som heter Sara fyller år om 9 dagar. Han bara "Oh Sara fyller år om 9 dagar."  Sen bläddrade han neråt och jag såg att mitt namn stod där med, Katta och så när jag fyller år. Men det bläddrade han snabbt förbi som att han inte ville att jag skulle se eller nåt. :P Kommer inte på nåt mer om drömmen men vet att det var något mer... hmm... får se om jag kanske kommer på det senare.

Sitter här och försöker plugga men har ingen ork, är så trist men vet att jag måste. Men känner att jag kan de mesta ändå men sen när man väl sitter i den jävla salen så kan man det inte! Har fått reda på vilka böcker man ska ha till hemtentan, 1 bok som jag inte har får se om bokhandeln har den! Men det är skönare med hemtenta än salstenta. Tycker de ska ta bort saltstenta helt, för det är sjukt att mäta kunskap genom några frågor man ska svara på!

Det är lite vårväder idag så lite glad är man. :) Har kjol på mig idag så man är lite extra vårfin. Men vårpirret har man inte fått ännu, får se om jag ens får det... Ne nu får jag ta och fortsätta plugga lite innan jag ska till skolan men skriver mer senare när jag kommer hem från skolan.

I skolan idag så frågade minst 4 personer mig vart Gerda va! De hade inte hört från henne sen i fredags... och hon brukar ringa eller höra av sig om skolan och sånt men inte. De hade försökt ringa henne men mobilen har varit avstängd. När jag kom hem gick jag in på msn för att se om hon var inloggad men det var hon inte. Tänkte åka till henne men just då loggade hon in på msn. Då berättade hon att hon varit hemma i Hillerstorp och sen har hon tappat mobilen. Tur att det bara var det! Jag blev orolig att det hänt henne nåt eller så... var nära att jag ringde hennes mamma för att fråga om hon visste var hon var! Efter det kände jag att jag behövde gå en promenad. Så jag och Djoni gick en promenad, men det var lite kallt så han ville inte gå hela vägen så fick bära den lilla skiten! =P

När jag kom hem satte jag mig för att plugga lite men efter ett tag orkade inte ögonen mer så jag gick och la mig brevi hunden och vi gosade och vilade lite. Sen satte jag mig och tittade lite på TV och nu är jag här. Orkar inte skriva mer nu återkommer säkert imorrn.

Kramar från Katta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0