Vår, Vår, Vår!!!

Jaaa idag känns det verkligen som att våren har kommit! =) Så härligt väder det har varit idag! Solen sken och vinden var stilla.

 

Måste ju berätta att jag var ute igår med Lena. Fast jag sa att jag INTE skulle gå ut för att jag var tvungen att göra min hemtenta. Men samtidigt tänkte jag att jag ändå inte kommer plugga till 22.00 på kvällen så jag bestämde mig för att gå ut! Vi åkte rätt tidigt så vi slapp stå länge i kön. Vi var så snygga, jag och Lena. ;) Det var inte så mycket folk men gud vad mycket folk det blev sen då! =P Gick ju knappt att dansa, det räckte att man bara stod stilla så rörde man på sig för att folk runtomkring en dansade. Träffade lite klasskompisar och en gammal vän till mig och Lena, alltid lika trevligt. Innan vi åkte hem köpte vi varsin kebabrulle, det var smarrigt kan jag lova.

 

Man skulle ju ställa om klockorna inatt så det kändes inte som att man hade sovit så länge när man gick upp 11. Men kunde inte sova bort dagen för jag hade kvar min hemtenta. Jag och Lena åkte iväg till stan för att sola och sen drog vi till Knalleland och skulle köpa lite saker. Jag köpte ett par solbriller, riktigt nice är dem. Sen körde jag hem Lena och sen åkte jag hem för att plugga. Efter att jag suttit och skrivit ett bra tag gick jag till Lena för vi skulle ta en promenad i det fina vädret. =) Självklart fick hunden följa med. Ja, detta är allt jag har gjort idag och imorgon börjar min nya kurs, Leka, Leva, Lära heter den eller LLL som man säger?=P Ne nu måste jag snart sova för skolan börjar halv 9 imorgon.

 

Godnatt på er alla!

 

//Katta the Girl who like to shake here ass on the dancefloor ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0