Spännande...

Guuuud! Alltså världens bästa serie heter Prison Break! Har man inte sett den så har man verkligen missat något! Sitter och tittar på den nu. Den är så spännande och man vet aldrig vad som ska hända. Varje måndag sitter jag helt spänd och funderar på vad som ska hända. Det värsta är när det är slut för då måste man vänta 1 heeel vecka innan man får se fortsättningen! Sen gör de ju inget att huvudpersonerna ser bra ut! =P Hehe...

 

För övrigt så har jag varit i skolan idag, började min nya kurs LLL Leka, leva lära. Åt thaimat idag det var smarrigt! En rolig sak som händer på föreläsningen idag var Bea mage. Hon var hungrig så den lät värsta högt! =P Så Anna fråga mig "har vi en björn här inne" hehe..så Anna kom på namnet Björnen Bea hehe. Jag och Åsa gick ända hem från skolan, det var jobbigt för det var lite varmt men man ska inte klaga nu när värmen äntligen är här!

 

Har även varit och dansat idag. Jag var inte där förra gången och de hade lärt sig något nytt. Man ska stå på huk med ena benet sträckt ut åt sidan, det benet som är sträckt ska man snurra runt det andra benet. =P Okej, jag vet att jag inte är så bra på att förklara men i alla fall så gick det inte så bra för mig, kände mig mest som en klumpig elefant hehe...jaja jag får öva på det hemma så sitter de väl. Kan ju inte skämma ut sen när vi ska visa upp.

 

Ne nu ska jag ta och läsa lite ur en "vanlig" bok och ingen skolbok för en gång skull!

 

Sov sött alla glada människor.

 

//Katarina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0