Naket....

Ja nu blev du allt nyfiken va?! Hehe..;P Kan börja att berätta att i min grupp har jag en kille och han ser bra ut. Iallafall så hade vi lektion idag om rytmik så vi satt i en halvcirkel. Han killen skulle ta av sig sin tjocka tröja så han drog i den bakifrån så han fick av sig den framtill...men det va bara det att t-shirten som han hade under höll på att åka med...=P Jag och Bea råkade titta på han just då så man såg ju magen på han...hehe..kan säga att den var det inget fel på! ;P Jag och Bea tittade på varandra efter det och sen på Anna och hon hann inte se det! Eller hon sa att hon såg lite bara..att han var brun..Men hallå Anna! Det skiter man ju i då utan man tittar ju på musklerna! ;P Hehehe...

Hämtade min hemtenta idag...fick inte G bara för att jag hade för lite litteratur! Men då får dem faktiskt skriva hur många man minst måste referera till! Av 40 elever fick 11 G i Varberg....men men är bara att kompletera så får man hoppas det blir bra. Kärring!! =P

Efter skolan följde jag med Anna och tittade lite i affärerna och sen drog vi till McDonalds..hon skulle äta, där satt vi och tjötade lite och sen åkte hon hem. Jag gick hem idag för pappa behagade inte svara och tänkte att han är säkert ute med hunden så jag väntade lite. Jag ringde och ringde men han svarade ju aldrig så jag gick hem istället, så det fick bli dagens motion. När jag kom hem åkte jag till min andra Anna, min första Anna. Satt och tjötade lite med henne och hon hade bakat en sockerkaka och det var god. =) Sen kom Johan hem till henne och då började dem att laga mat, var bara där en liten stund för pappa skulle ha bilen senare . Fick iallafall träffa henne en liten stund och det är alltid lika trevligt...synd bara att vi inte umgås som vi gjorde förr, kan sakna det ibland.

Nu är jag hemma och har duschat och ätit lite mat..så jag sitter och tittar lite på mullvaden, det är spännande. Orkar inte skriva mer.

Puss & Kram Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0