Irriterad!!!

Ja det är just vad jag är! BHC (Borås Hockey) spelar borta idag mot Troja/Ljungby. Jag brukar följa bortamatcherna på deras hemsida. När jag gick in där och tryckte på länken jag brukar gå in på så står det många matcher där men inte Borås match!! Gissa om jag blev sur!! När jag läste deras blogg stod det att även borås tidning följer matchen på deras hemsida så jag gick in där istället. Där stod det bara att matchen mellan Borås och Troja/Ljungby startar 16.00. Efter att matchen hade börjat så uppdaterade dem efter ett tag och då stod det att BHC leder med 1-0 mot Troja. Så jag har suttit och uppdaterar bts hemsida för att veta va det står. Men jag vill ju visa statistik på allt!!! Men men...nu har vi vunnit med 6-1 gött det! =)

Kanske ska berätta vad jag har gjort i övrigt idag...iofs inte för att det finns så mycket att berätta men ändå. Sov till 11 idag, riktigt skönt! =) Va längesen man gjorde det...har annars gått upp runt halv 10 tiden. Efter frukosten åkte jag iväg för att handla lite mat och sådant jag behöver till tacopajen jag har lagat idag. När jag gick ut från affären såg jag den där snygga killen som jobbar på gymmet jag tränar..=P hehe När jag kom hem satte jag mig och läste lite och sen började jag göra min paj.

Tittade lite på fotbollen innan med Elfsborg mot FC Köpenhamn...Elfsborg förlorade med 2-1...inte för att jag bryr mig så mycket hehe...=P Ne nu får jag sluta..Emmas ska ju skriva med...får se va hon börjar med till titeln "irriterad" hehe. Ne nu ska jag titta på One Three Hill är så spännande!

Kram från lilla Kattis







irriterad för att jag gråtit massor idag, för ingenting känns det som.. det bara kommer över mig och jag vet egentligen inte vad jag är lessen för. Eller det är för mycket just nu.. begravning till helgen, praktiken börjar imorgon, ska ha mens, ligger redan efter i religionen osv =(
Vill inte vara lessen men det går inte rå för.. Markus lyckas få mig att skratta men så fort jag börjar tänka igen så kommer det igen *fan*

Men vi har haft det lite mysigt idag iaf, eftersom det var så mycket sol och blå fin himmel så tog vi upp balkongmöblerna från förrådet. Så vi fikade på balkongen i solskenet, var verkligen härligt =) Det är ju vår nere i södern säger dem ju.

Känner inte för att skriva så mycket mer idag, berättar imorgon hur det gått på praktiken.
Tack Markus för att du finns och förgyller min dag!

Kram till er alla som läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0