Hahahaha....

Hahaha....gud vad man skrattar jämt när man pratar med "mamma" =P Hon är så rolig, fast hon var riktigt trött denna gången så då var hon extra fnittrig. Hon frågade mig en rolig sak....Hon sa helt chockat om jag visste vad ett vattenpass innehöll!? Och jag bara ne....Då säger hon "rakvatten!" Hahaha....den va så dålig så man va tvungen att garva åt det! Hahaha.....Innan så hände det en rolig sak för mig.....Jag skulle göra mig en smörgås och tog fram smöret. Ställde smörpaketet på diskbänken och öppnade det. Men istället för att lägga locket på bänken så kastar jag det bakåt så det hamnar på golvet! =P Jag tänkte vad va det som lät och tittar bakom mig och ser att locket ligger på golvet! Fan vad jag började garva! =P Haha...snacka om att hjärnan inte alltid hänger med som den ska!

Idag har det varit fint väder så har haft på mig kjol, riktigt somrig har jag varit idag. =) Innan skolan var jag och Anna i knalleland och tittade på olika mobiler. Jag tror att jag ska köpa mig en ny mobil. En Ericsson..hmm..kommer inte på vad modellen heter men den är iallafall ljusblå finns i rosa med men vill ha den ljusblåa. =)

Efter skolan åkte jag hem åt lite mat för att sen iväg och träna med Gerda, var ett tag sen så det behövdes! Hmm...det var något mer jag skulle skriva men kommer tyvärr inte på det nu...får se om jag kommer på det senare....

Snipp snapp slut så va dagen slut....=P

//Katta den smidiga pantern...;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0