Fan!

Fan, fan säger jag bara! Nu börjar jag bli sjuk också!! :( De vill jag inte!! Börjar känna mig lite konstig i halsen och näsan rinner lite. Jag som ska ut imorgon! Men det får gå, jag ska ut imorgon för det är ladies night på Harrys. ;D Ska gå med E och B, kanske Anna jag hoppas att hon ska med ut! För jag vill det! Vi har skoj ihop! :) Idag var hon lite trötter tror jag för hon skratta åt typ allt..hehe....

Vad har jag gjort idag.....har inte så mycket att berätta om dagen. Varit i skolan haft en föreläsning och sen litteraturseminarie. Börjar trivas väldigt bra i min grupp nu, synd bara att man ska byta varje termin! :( Efter skolan gick jag och Anna till telia för hon skulle kolla på den mobilen hon funderar på att köpa men den blev inte köpt idag heller. :P Hon skulle kika lite i Alingsås med innan hon köper någon. Gick hem från stan idag, var rätt skönt. När jag kom hem åt jag mat och tittade lite på TV sen drog jag ut på en joggingrunda i skogen. Är stolt över mig själv, orkade jogga nästan hela rundan och det är bra för att inte har joggat på ett bra tag. men fatta vad benen kändes som gummi när jag kom hem! ;P Kändes inte som att jag hade några ben ens! Hehe...efter det duschade jag och sen drog jag ut med hunden. Sen har jag inte gjort så mycket mer...Ska sova snart tror jag, är rätt trött.

Godnatt sussa sött!

//Krassliga Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0