Äntligen..

Äntligen fick man komma in.. har inte fått komma in på två dagar =(
Det som hänt de senaste dagarna är att igår hade jag prov och även om jag inte pluggat något så tror jag det gick bra, kändes bra iaf.. men det var folk i klassen som fuskade och satt och snackade, vilket var väldigt irriterande!! Men det är bara dem som förlorar på att fuska.. efter provet så gick vi till Mormors Bageri, jag och Annika bjöd Linda som fyllde år på fika =)
På kvällen igår var vi på Mediterrian och det var inte lika gott som förra gången, jag fick kött som det typ rann blod ur *blä* Så Annika och Johan, ni missade inget ;) hehe Sen gick vi och hyrde film, det blev
  • Monster House
  • World trade center
  • Imagine you & me
  • Tristan & Isolde
  • Snakes on a plane
Vi började med att se Monster House, en tecknad Stephen Spielberg film, den var faktiskt bra men jag måste se om den för jag somnade några ggr i slutet =P

Ne nu ska jag dricka mitt te (blaskigt påste denna gång), hoppas Katta kan logga in snart så hon oxå skriver något =)


Äntligen kan man skriva igen!!
Kan berätta att igår så va man ledig från skolan och det va skönt! =) Gick till knalleland med "mamma", vi tittade runt lite i affärerna men speciellt på bokrean. Jag hittade inte alla böcker som jag skulle ha så det blev 4 pocketböcker. Det blev:

  • Linas kvällsbok
  • Ninas resa
  • Typ trettio

Den fjärde boken köpte jag till "mamma", kommer inte ihåg va det heter. Efter det gick jag hem och började läsa en bok jag måste ha läst ut tills på måndag. Handlar om manlighet och hur det är i förskolor och sådant.

Idag lördag, (som jag hela tiden tror att det är söndag bara för att jag var ledig igår), har jag varit och solat med Lena sen åkte vi och handlade lite mat. När jag kom hem tvättade jag, duschade och åt lite mat. Har inte gjort så mycket mer idag förutom att läsa lite ur skolboken då.
Tittade på melodifestivalen innan, va rätt personer som gick vidare...Sonjas låt är fin. =) Men jag hoppas på att The Ark vinner hela skiten! Skulle va skoj!! För Magnus Carlsson har ju åkt ut så...annars skulle han ha vunnit såklart! ;P Hehe...Magnus är helt enkelt bäst! Sen är han ju väldigt het me...hehe

Ne nu orkar jag inte skriva mer...får räcka för idag.

Kramar från Princess Katta

Ps. Älskar dig Emma de vet du! Ds.


image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0