Ännu en dålig dag....=(

Idag är det ingen bra dag... hade omtenta men det gick inte bra! Fick blackout och satt där och försökte komma på men det ville inte komma fram! =( Men jag skrev på alla frågor men tror inte jag lyckas samla ihop 15 p vilket man måste ha för att få godkänt och maxpoäng är 24. Fast innan jag skulle göra provet och stod ute med några kompisar och tjötade så fick jag mett mess av en kille som inte brukar messa så ofta och önskade mig lycka till! Det var gulligt av honom och jag blev jätteglad och överraskad över att det var han som skickade. =)

Efter tentan gick jag till City för att möta upp pappa och syrran. Syrran var där för att hämta en tårta hon beställt sen åkte hon hem igen...=( trist för jag har saknat henne, var längesen vi umgicks. Men det är inte så konstigt för hon jobbar ibland på helgerna och jag har pluggandet. Sen har de rivit sitt lilla hus för att få en villa. =D Ska bli så skoj sen när de har fått sin villa, då kan man åka dit och få ett eget rum att sova i! Iofs är inte så farligt att dela rum med systerdottern men inte så kul på morronen och vakna av att ungen kastar saker på en eller slår en med nåt. =P

När jag kom hem åt jag lite mat och sen gick jag en promenad med hunden, som vanligt så tyckte han det var kallt och efter ett tag vägrade han att gå så jag fick ta han innanför jackan en liten bit..bortskämda hund! =P Hehe...Sen när jag kom hem satte jag mig för att läsa lite, eftersom jag har en hemtenta att göra men det blev inte så långvarigt för det va så trist och jag va trött efter all ångest inför omtentan. Fast har skrivit typ 2½ rad på hemtentan..hehe inte bra Katta! Fan måste ta tag i detta nu, men det ska ja göra imon.

Man undrar ju lite när Emma ska skriva men hon säger att hon inte kommer in...=S Det segar och håller på och det är ju lite trist eftersom denna bloggen är till för oss båda att skriva i. Jaja, får hoppas att hon kan komma in nån dag så man vet lite hur hon har det i sitt lilla liv. =) Får ännu en gång beklaga sorgen för hennes lilla Cessi. ;(

Ne nu får de räcka för idag annars kommer ni inte orka läsa...

Kram Kram från Fluff Katta ;P



Äntligen fick man komma in, hoppas det funkar att skriva nu oxå.. Katta sa att det kunde vara problem med det ibland!!

Ännu en dålig dag, inte idag men igår.. då Cessie, min lilla bebis gick bort =( Hon låg där i buren och andades inte på morgonen när jag kom upp, men hon såg så fridfull ut.. det var skönt att se.. Saknar henne så, tomrummet är stort och man tittar in i hennes bur varenda gång man går förbi den.. ingen liten tös som ligger i sitt bo och sussar.. =( Älskar dig gumman, nu och för alltid //Mamma

Tja vad har hänt mer? Praktiken går som en dans, har börjat lära mig larm och såna grejjer oxå och det är kul =) Ska vara där nu i helgen, lördag och söndag 7.30-16.30 *Suck* Börjar kännas drygt att vara där nu för man får göra såna grejjer som jag gör på mitt riktiga jobb och så får man inte ett öre men jag vill visa mina framfötter och få bra betyg! =)

Imorgon ska man på Mediterrian med Linda och Annika med pojkvänner, dock följer inte Markus med för han ska hem till brossan sin och spela X-box.. men det ska bli kul ändå =) Ska be om Welldone lammkotletter denna gång för jag vill inte må illa igen.

Idag köpte jag papper och lite saker för att göra kort av olika slag, det första sådant kort blev till Daniel. Hoppas han tycker om det =)

Ne nu ska jag avslut för idag =)
//Emma den trötta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0