Åhhh!!!

Varför ska det krånga ibland!! Nu när jag skulle borsta tänderna så kom jag åt med tandborsten på kranen så den blev kletig, tvättade jag bort det men då kom ja åt tvålpumpen så den blev kladdig med! Tvättade bort det men då ska jag komma åt nagelsaxen! FAN! Man blir ju så irriterad då!! Kanske är lite trött med och då kan jag bli lätt irriterad, har suttit och läst över 100 sidor nu om social kompetens i förskolan. Visst det var intressant men lite jobbigt att läsa så mycket....*suck*

Killar, killar, killar...vad ska man med dem till egentligen?? Enda är att skaffa barn med...fast det behöver man ju ingen kille till direkt heller så...man kan ju gå till en spermabank...=P Hehe....Men jag vill också vara kär! Känna pirret i hela kroppen och ha ett leende på läpparna för att man tänker på personen 24 timmar om dygnet. Men ne inte får jag vara det....Äsch har väl ändå inte tid att vara kär nu när man pluggar så det är väl lika bra det!

Tänker inte skriva mer för det blir bara en massa negativa saker när jag mår som jag mår så tack och hej!

image14


//Katta med ett hjärta som gör ont....

Ps. Emma & mamma ni vet att jag älskar er, ni betyder jättemycket för mig! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0