Greyhound

Jahapp då var det söndag igen. Segt men man har ju sommarlov fast imorgon ska man hoppa in som vikarie på en förskola.

Jag hamnade hos Lena igår kväll, vi lagade tacos och tittade lite på tv. Hon tyckte jag kunde sova över så det gjorde jag. Imorses fick man höra att man har knäppt med fingrarna i sömnen! =P Hehehe...Men Lena hon är inte sämre hon! Hon har pratat och sagt "aj min axel!" hon har nämligen en muskelinflammation, så kan tänka mig att det gör rätt ont!

Efter frukosten åkte jag hem för pappa skulle ha bilen. Hoppade in i duschen och fixade mig lite. Lagade paj idag som faktiskt blev god! Hade i köttfärs, paprika, fetaos och oliver. Så smarrigt! Lena blev oxå bjuden på pajen. Efter att vi ätit åkte vi ut för att titta på kapplöpning med hundar. Lenas kompis har hundar som skulle tävla. Det var riktigt skoj att titta på och vi satsade även lite pengar. Spelade två gånger och vann en av dem. Men vann bara tillbaka pengarna jag satsade hehe...Men alltid nåt. =P Men trevligt var det iallafall! Två av deras hundar vann loppet! =D Skoj!

image51
här springer hundarna i full fart



Efter det åkte jag och Lena hem till mig för att gå ut och gå med hunden. Sen har vi inte gjort så mycket mer mest suttit och tittat på gamla musikvideos på youtube. Så kul och titta på de man brukade lyssna på när man 10-12 år. =) Många minnen kom tillbaka. Ibland önskar man att man var liten igen....allt var så mycket lättare då...Ne nu orkar jag inte skriva mer.

Puss & Kram

//Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0