Ska försöka bli aktivare :P

Tja vad har hänt den senaste tiden, har mest jobbat.. är ganska trött på stället jag jobbar på. Skitsnack åt höger och vänster, folk som kommer försent och folk beter sig om det är normalt och låter det fortgå osv. När man jobbar med autistiska människor så måste man vara på sin vakt hela tiden och "tjata" hela tiden. De har bra och dåliga stunder som alla andra, oftast är de goa =)
När min utbildning är slut så lockar sjukhus mest, känner inte alls för att fastna på något hem.

På onsdag åker jag till min älskling IGEN, är så lycklig och längtar efter honom, jag är kär i Markus!
Denna gången flyger jag upp, men bara till Umeå och sen tåg därifrån men vi får en hel dag tillsammans extra =) Är supernervös för flygresan, det är första gången jag ska flyga och så är jag själv.. men blev lite lugnad idag när jag pratade med Malmö Aviation, man kan checka in bagaget hela vägen. Annars hade jag fått stressa jättemycket på vägen hem för jag har bara 20 min på mig att byta flyg på (i?) Bromma.

Tänkte ta upp ett litet störningsmoment som jag upptäcker ofta, när små bebisar ligger i vagnar eller sitter hos någon förälder så tror folk att de är allmän egendom. När jag åkte hem häromdagen så satt det en mamma med en vagn som det låg en liten bebis i, och mitt emot så satt det en familj med en ca 4-årig dotter.. och så säger flickans mamma "Ja gå du fram till vagnen och titta, det får du". Ska man inte fråga bebisens mamma först om det är ok?
Har jag fel?

Kramar till alla

Nedan följer lite Kirunabilder:
image53
Kirunas gågata, som är väldigt sluttande.

image54
Till vänster är gruvan Kirunavaara där Markus jobbar.

image55
Fint berg utanför Kiruna på väg mot Abisko & Narvik.

Kommentarer
Postat av: Linda C

Precis, lär barnen att man frågar!

2007-08-01 @ 13:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0