Liseberg

Ja, idag har jag faktiskt varit på Liseberg. Inte för att åka karuseller utan för att titta på allsång med Lotta Engberg. Idag var kvällens tema Carlsson. Så Bert Karlsson, Sebastian Karlsson och magnus Carlsson var där och sjöng lite låtar. Jag och Anna åkte dit. Här hemma regnade det inte, men var lite mulet och jag tänkte att i Göteborg lär de ju ändå inte regna, men tog med mig paraplyet ändå. Tur var det för när vi stod där och väntade på att det skulle börja så började det att regna! Inte lite heller! Efter ett tag började det att ösregna! Där stod jag och Anna under ett paraply i ösregnet! Fast det gjorde inte så mycket, menar lite regn har väl inget dött av? Huvudsaken var att vi fick se och höra Magnus. =) Han var lika bra som alltid och snygg oxå för den delen. =P Hehe...Bert sjöng med, men ingen direkt sångröst hehe...men han gjorde de ändå, fasten han sa i början att han INTE skulle sjunga. Lotta är nog bra på att övertala. ;P Alltid trevligt att umgås med min Twin Anna. =) Saknar ibland de gamla goa tiderna...=( Men men när vi väl ses har vi skoj. =)

Anna tyckte att vi skulle spela på ett hjul så det gjorde vi. På kexchokladen. Man fick en bricka med 5 nummer på. Det såg ut som att jag skulle vinna men nedå sån tur har inte jag! =/ Men Anna vann! =D Hehe..och jag tyckte det var så komiskt. För jag sa att jag aldrig vinner och hon sa nej de kanske man inte gör men vi spelar bara en gång, och större chans när man har 5 nummer, sen går hon och vinner! De har bara stjärnvinster så hon vann en stooor kexchoklad med jättemånga små i.

Camilla jobbar på Liseberg men såg aldrig till henne, försökte ringa henne men mobilen var avstängd synd...hade gärna velat träffa henne. =( Men jag och hon får åka till liseberg nån dag. =)

När vi åkte hem så åkte vi förbi tullen för Anna skulle lämna lite kexchoklad till hennes systrar. Efter att vi lämnat av några till dem åkte vi hemåt. Anna skriker "Ett gupp!" Men jag hör inte vad hon säger utan säger bara: "Va?", sen åker vi över ett gupp! Hela bilen bara hoppa till! =P Ooops! Hehe...jag bara "Kunde du inte sagt de liiite tidigar!" =P Jaja, jag vet att jag ska vara mer uppmärksam..lovar ska vara de nästa gång. =P Körde hem Anna och nu sitter jag här. Tydligen har det inte regnat nånting här hemma! Typiskt! Undra om det är jag som drar med mig regnet..hmm...

Godnatt på er!

Puss Kattisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0