de jag älskar mest

image56
Bästa systern Katta och sambon Markus!

Tja då skriver man igen och nu har man flugit för första gången =) Det var underbart härligt och inte läbbigt alls, vilken frihet och vilken känsla att bara släppa all kontroll till en annan människa och lita på denna. Såg tre kändisar oxå, det var mer än vad jag såg under de dagarna som jag var i Stockholm under valborg. Markoolio, Anders Ekborg och en tredje som jag inte minns vad han heter.. ska googla lite.. strax tbx.. nuu hittade jag honom efter många om och men =) Calle Norlén hette han visste =)

Jobbade första dagen idag på 1½ vecka, kändes bra.. men det är väldigt påfrestande arbete psykiskt tycker jag och jag inser mer och mer att det inte är något för mig. Tror Barnhälsovården skulle vara något för mig, ska försöka få praktik där nästa gång =)

Jaha då åker silikon-Katta till Grekland med Lena imorgon, hoppas de inte smälter bort i värmen och att det sjunker lite. Aldrig kul när det är för varmt, då orkar man ju inte göra något. Inte för att jag varit med om sån värme men ändå..

Hände en liten rolig grej när jag var i Kiruna, jag gick och tittade efter fyrklövver i gräset och så sa jag på skoj till Markus "Om jag hittar en fyrklöver så är det ett tecken på att jag ska flytta hit" och så tittade jag ner och hittade en direkt =P Så får väl se om det är där man hamnar sen.. Man vet aldrig =)
Jag tycker man ska passa på att flytta runt och se olika delar av världen även om det bara är lilla Sverige medans man kan och orkar.

Ni som jag bryr mig om, ni vet vilka ni är.. inga nämnda så kan de som vill ta åt sig =)

Kramar i massor från en partysugen Emma

Kommentarer
Postat av: Linda C

Kanske var ett tecken med fyrklövern. :P

2007-08-01 @ 13:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0