Bad day

Idag är det ingen bra dag. Iofs så började dagen bra. Der regnade inte ute! Yohoo! =P Åkte med pappa ner till city och sen gick jag till stan för att möta "mamma". Vi såg en liten kanin som satt och åt gräs när vi gick till stan, så söt! =D Tog kort på den söta lilla kaninen men får inte över bilden från mobilen. Bilden finns inte på mobilen när jag tittar genom datan, mysko...=S

 I stan hade vi lite ärenden, bla skulle jag köpa lösgodis att ta med mig på resan. Gud vad mycket godis det blev! Hehe...=P Men det ska ju räcka i 2 veckor och man vet aldrig hur godssugen man kan bli, sen åker jag inte själv och klart jag delar med mig. =) Efter att allt var fixat på stan gick jag tillbaka till pappa för att handla lite mat och sen åkte vi hem.

Jag stod för maten idag, blev köttfärspaj med paprika, oliver och fetaost. Jättegod är den och för en gång skull tycker pappa om nåt jag lagar!! =P Hehe...Men sen efter maten så började det att regna...=( Och då kom det dåliga...Jag känner mig nere nu igen...Usch vet inte riktigt vad det är men vädret har ju såklart en stor inverkan på hur man mår. Ska bli så jävla skönt att få komma bort från allt! Bara ligga på stranden och sola och inte tänka på några bekymmer alls! Iallafall för två veckor. Sen kommer man tillbaka till allt igen...=/

Ensam...det är så jag känner mig..Men jag är inte ensam, har en del vänner. Men jag vill inte umgås med någon heller vill vara för mig själv. Känner att jag inte orkar vara den där söta glada Katta hela tiden, iofs det är ingen som tvingar mig till att jag ska vara glad hela tiden. Men jag kan inte hjälpa hur jag är. Saknar min riktiga mamma med. Saknar hennes kramar, även om jag inte gillade det så mycket då men just nu vill jag inget hellre än att hon ska krama om mig och säga hur mycke hon älskar mig...Men tyvärr. Så jag säger till er alla där ute ta tillvara på de dagar som är! Berätta för de närmaste hur mycket de betyder för en...en dag kan det vara försent! Inte tänka jämt att jag kan ringa henne/honom imorgon. Varför vänta? Gör det NU istället...för som sagt man vet aldrig när det är för sent...

Jag vet vad jag vill ha..jag vill ha någon att dela allt med. Någon att hålla i hand, trösta, bli tröstad av, älska och bli älskad. Men jag har ingen tur i kärlek så jag får nöja mig med den kärken jag får av min familj och vänner. En dag kommer väl Kärleken som alla säger....Aja nu ska ja inte tycka synd om mig själv, finns de som har det värre. Så tänker man på allt hemskt som finns där ute så e mina problem ett dammkorn....

Ne får räcka för idag...sorry att det blev så negativ i bloggen idag men ibland kan det vara bra att få skriva av sig....sen är det upp till dig om du vill läsa det eller inte. För jag skriver ju mest för min egen skull...

Puss & Kram på er

//Katta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0