Here we come

Välkommen till vår nya blogg!



Här börjar vår resa i bloggvärlden, hoppas ni ska tycka om det ni läser :)

Vet inte vad jag ska skriva mer nu.. Katta får skriva mer :P

Kram Emma



Ja va ska man säga...jag säger som Emma nu börjas de...=P Återstår att se bara hur ofta man kommer skriva..visst ska försöka skriva varje dag men är lite lätt. Har mycket annat och göra och sen kommer jag säkert glömma bort det me! Så Emma du får påminna mig!

Kan berätta att idag var min sista dag på praktiken...av 3 dagar..=P hehe ska dit sen igen i april och då ska jag vara där i 5 veckor. Trivs väldigt bra där, både med barnen och personalen och det är viktigt. Var lite orolig att jag inte skulle trivas med personalen...tänk då att behöva vara där i hela 5 veckor och vantrivas! Usch!! Men jag har tur!

Ne snart ska man sova...börjar skolan 8.45, en konstig tid om du frågar mig men men...skolan är lite vrickad! Ska gå på litteraturpriset som delas ut imorgon. Kan va rätt intressant, speciellt författaren Jonas Hassen Khemiri som har skrivit boken Ett öga rött, får erkänna att den va rätt okej, men tar lite tid innan man kommer in i den. Är lite svår text för han skriver så som utlänningar pratar ibland, att de kastar om orden men de gick ändå. Så han ska komma till skolan imorgon och prata om sitt skrivande, ska bli intressant. =)

Ne nu får de räcka för idag...=P har skrivit lite iallafall...sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0