Sol ute, sol i sinne

Äntligen har solen kommit hit men vågar inte hoppas på att den stannar länge, de har jag sagt att det ska bli regn och åska sen igår.. så tar alla chanser till sol så man blir lite brun och fin =) Idag hade jag kjol och linne, kände mig väldigt somrig i värmen =) Mycket folk på stan.. kan ju berätta om min dag, först mötte jag upp en brunhårig Sofia (jättefin var du gumman =)) och så gick vi till stan och fixade med bankärenden osv.. sen åkte Sofia hem och jag tog en islatte på EspressoHouse medans jag väntade på Daniel =) Vi gick på stan och kolla kurslitteratur till honom men lyckades inte så bra, blev en bok av 5 köpta =) bättre än inget.. jag köpte ett fint pennfodral som jag letat efter länge, ett litet i skinn =)

I helgen var jag ju i Varberg och det var mysigt, fick ju till och med träffa Linda, är superglad för det!! Var lite skeptisk till om det skulle bli något solande när man vaknade upp till en molnig och vit himmel på söndags morgon men framåt eftermiddagen sprack det upp och då skyndade jag mig ut och la mig och läste i solen. Så lite färg fick jag allt, även om den knappt är märkbart annorlunda än innan.. haha.. på tal om färg så är nog Katta lagom brun vid detta laget, är avis på henne =) Saknar henne något otroligt.. men på söndag får jag prata med henne, minns inte vilken tid hon skulle komma hem dock.

1 september börjar närma sig.. LÄNGTAR! =)

Kram till alla goa människor som läser

image57
Detta kort fick jag av Katta och Lena igår =) Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0