Skola

Jaha gott folk, nu har skola åter igen börjat. Måste säga att det är lite skoj också, de måste de ju vara annars hade jag ju inte valt att plugga igen. =P Men lite jobbigt känns det samtidigt, för allt pluggande som väntar en...men jag ger som sagt inte upp! Det var kul att komma till skolan och träffa alla klasskompisarna och framförallt Bea, Anna och Gerda som man inte sett på hela sommarlovet! =/ Men nu har vi dagar, veckor och månader att skratta och ha det kämpigt ihop! Hehe...

Vi har även fått nya studiegrupper och jag trivs bra i den. Har Lukas från min förra grupp så han känner jag. Iofs vet jag vilka dom andra är också men inga jag pratat med så tidigare, men det ska nog gå bra. =) Man måste va positiv.

Vad har jag annars gjort idag? Inte så mycket mer än varit i skolan. Jo har ju faktiskt varit ute och joggat. =P Var riktigt skönt även om det var lite jobbigt...återstår att se hur man mår i benen imorgon, fast jag brukar inte få träningsvärk men man vet aldrig. Skulle va typiskt just den dagen man ska till gymmet...=P Hehe...annars har jag bara slappat och tittat lite på TV. Ne snart ska lilla Sessan ta och nana...och måste ju säga tack till alla gulliga killar som finns där ute och som får en på gott humor! En stor kram till er! Ni andra betyder klart mycket för mig också men ville hylla killarna lite extra idag...;P hehe...

Hej svejs från en förväntansfull Sessan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer att ha mer än bara månader, vi kommer att ha ÅR att skratta ihop:)

2007-08-30 @ 17:53:39
Postat av: Anonym

Precis, mig ska du inte slippa undan så lätt! Moahahahahahahahahahaha
/Björnen

2007-08-30 @ 18:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0