Sambo igen =D

Då blir man sambo imorgon igen, ska bli så skönt att ha någon att vakna upp bredvid, äta, handla osv med igen =) Älskar min Markus så mycket!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, vet inte heller om jag vågar skriva så långt ifall datorn bestämmer sig för att strejka.. har ju köpt en extern hårddisk men hittar inte den på datorn =S Skumt!

Har kommit igång med ryggen nu iaf, idag har varit den bästa dagen på 1½ vecka *peppar peppar* Har förresten fått ortopedtid hos en kiroraktor nu..

Idag hade vi en jättespännande gästföreläsare som pratade om hur det var att leva med stomi och hur man rengör och bandagerar. Väldigt spännande men blev mobbad av Linda hela tiden för att jag granskade stomipåsarna noga för att jag var nyfiken =P Du är schysst du Linda ;) hehe
Måste oxå påpeka att klassen som vi hade föreläsningen med var störda, så respektlösa och dryga.. Ställde helt sjuka frågor för att förlöjliga henne, satt och snackade och prasslade osv.. sen går folk innan hon ens är klar för att de tyckte att hon var klar.. så dålig stil.. vissa lite hyfs!!

Ne nu är det nog bäst att jag avrundar innan datorn stänger av sig.. haha

Kram på er som läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0