Rhodos!

Nu är man hemma igen från 2 veckors semester på Rhodos. Har varit helt underbart längtar redan tillbaka!! Funderar starkt på att åka ner nästa år till samma hotell oxå! Får se hur det blir. =)

Har solat, badat och partat nästan varje dag. Gått lite i gamla stan och åkt iväg med ett gäng killar till stranden Faliraki där det var finkornig sand och mycket engelskmän. =P Hehe...

Träffat på norskar, svenskar och lite danska killar. ;P Trevliga och roliga prickar. Hehe..Fanns en massa killar att spana på! =P Våra ögon gick som pingpongbollar!

Mitt uppdrag jag hade avklarades redan andra kvällen...vad det var säger jag inte....de som jag har sagt de till innan jag åkte vet vad jag menar, ni andra kan sitta och fundera på vad jag menar! ;P

Men tyvärr de sista dagarna blev vi sjuka! =( Förkylda och hosta! Sen på lördagen fick jag ögoninflammation! Inte så kul! Så på det sättet är det skönt att vara hemma...och inte vara nere i värmen med en förkylning. Lena åkte på stämbandsinfektion! Så inget prat för hennes del! Kan ta upp till 1 månad innan hon får tillbaka sin röst sa doktorn! Hoppas att det INTE tar så lång tid! Jag hade fan dött utan att kunna prata på så länge! =P Iofs är jag hes nu med så ska väl egentligen inte prata så mycket...det gör jag inte, har ingen att prata med. Ska se om jag kan få in lite bilder från resan här med. =)

image58
                        jag och Lena påväg ut för att parta ;P

image59
                    Underbart eller vad?!

image60
                        Redo att gå ut och äta god mat =)

image61
                    En god pizza med fetaost och oliver på! Smarrigt!

image62
                        Inkastarna till två krogar han i rosa tröja fråga vi aldrig vad han hette. =P Mitten, Lena och Daniel
                        Stället heter Toxic där vi oftast partade. =)



//Kram från en brun Katta ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi hi...jodu..så du hade sååååå bråttom att det var avklartat sååå fort...men det var ju bra så att du kom hem igen ju...:P
Puss å kram mamma

2007-08-14 @ 20:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0