Bio

Idag har jag varit på bio med Jenny. Vi såg Ciao bella...den var helt okej, lite rolig och sorlig på vissa ställen. Efter filmen satte vi oss lite på torget och insåg att fan vad dött det är i Borås om det inte är helg eller en sommartorsdag. Hehe...Var inget folk alls som gick där. Jag och Jenny var på lite flummhumör och hon satte på sig mobil, Miika nån låt där han sjunger "love love me, love love me". Har fått den på hjärnan nu! Innan hatade jag den men nu gillar jag den! hehe...=P Vi satt där vid fontänen och tog lite kort. Ska lägga upp dom här så ni får se...=P Efter att vi flummat klart gick vi till McDonalds och köpte oss var sin cheesburgare, det var smarrigt. Sen åkte Jenny hem till sig och jag till mig. När jag kom hem tog jag en promenix med dogga och nu sitter jag här vid datan och sitter på msn men det krånglar för emellanåt så er inte folk att jag skrivit! Så funderar på att sova istället.

Saknar min vän Emma, skulle åkt till Lund nu i veckan men känner tyvärr att ja inte orkar resa nån längre sträcka utan vill va hemma och ta de lugnt innan skolan börjar. Men jag lovar att jag ska komma ner och då ska vi ha det
skojsigt! =)

image63
                    Ah va ser ja där! Hehe..

image64

image65
                    Peace Jenny ;P

image66
                    Ey yooo!

image67
                    Puss påre ;P

Puss & Kram från sessan Katta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0